Geoblog.pl    qoobson    Podróże    Tajlandia Indonezja VI 2009    Zgubieni w wielkim miescie Bangkok

Zgubieni w wielkim miescie Bangkok

Tajlandia, Bangkok

Lot minal spokonjnie. Maja spala w kolysce i po ladowaniu robila wrazenie bardziej wypoczetej niz my. Chwila poszukiwan kierowcy na duzym i nowym terminalu lotniska, ktorego nazwe musialbym wygooglac i juz bylismy w drodze do hotelu.

Shanghai inn w BKK to perelka, uczynny personel, piekne pokoje i niepowtarzalny klimat chinatown. Polecamy! Szczegolnie w promocji ;)

Popoludniu ruszylismy w miasto - chaos jeszcze wiekszy niz w znanych nam dotychczas azjatyckich metropoliach. Lekko skolatane nerwy i zmeczone nogi ukoil jeden z nielicznych parkow i swieze owoce kupione na ulicy (moja ulubiona poapaja i soczysty ananas). Potem troche zagubieni i glodni dalej krazylismy po ruchliwych ulicach, by ostatecznie dotrzec na slynna Kao San road - mekke turystow z calego swiata. Ulice barow, hosteli, straganow i food stalls.

Tam znalezlismy argumenty na danie miastu drugiej szansy - ananasy faszerowane ryzem z kurczakiem, puszna zupe tom yum (lokalna specjalnosc nr1) oraz serwowanego na kazdym kroku smazonego taja (phat thai), czyli miesznke makaronow z jajkiem i kuczakiem i dodatkami roznej masci do wyboru.

Pelne brzuchy pozwolily nam doczlapac nie dalej, jak do najblizszego postoju tuk tukow.

Szalona jazda do hotelu Maje przyprawila o salwy smiechow i pohukiwan, a nas o lekki bol zoladkow.

Dzis (tu jest rano) ruszamy na dokladne zwiedzanie - w ambitnych planach krolewski palac, rejs po kanalach, buddyjskie swiatynie i park z letnia rezydencja monarchy.

Pozdrowienia dla wszystkich !
MAK

PS. malu UP - dodalem zdjecia (nie moje - test)

BB
BB - 2009-06-05 09:08
Kochani, ciesze sie , ze juz szczesliwie dotarliscie na miejsce. Caluje Was mocno i pozdrawiam. Szczegolne caluski dla Majusi. Bede tu codziennie zagladac - milo jest poczytac co u Was slychac i co porabiacie. Zycze Wam milego urlopu i wielu wspanialych wrazen. Buziaki

Dziadek/Pradziadek
Dziadek/Pradziadek - 2009-06-05 17:33
Ija tez wszystko z radoscia przeczytalem. Pozdrawiam Was serdecznie , milego zwiedzania

AandH
AandH - 2009-06-05 18:32
Czekamy na dalsze wieści od Was i zazdrościmy! pozdrowienia z wawy dla całej Waszej trójki

DJ
DJ - 2009-06-05 21:52
Wróciłem z jeleniej i z radością czytam że u Was wszystko OK. Wszystkiego dobrego dla całej Trójki. Uważajcie na Majusię.