Geoblog.pl    qoobson    Podróże    Hong Kong - Tajlandia 2011 III-IV    Pora deszczowa - wracamy na żywo.

Pora deszczowa - wracamy na żywo.

Tajlandia, Ao Nang

W Ao Nang mieliśmy realizować drugą część (pierwsza dotyczyła pobytu na wyspie z dala od utartego szlaku - Yai Noi) naszych wizji o południu Tajlandii. To stąd mieliśmy odbywać snorklowe eskapady na znane z filmów o Bondzie rajskie wysepki z białymi plażami i kajakowe wycieczki po słynnej zatoce Phang Nga oferującej jaskinie i niedostępne łodzią zatoczki. Niestety nasze plany pokrzyżował padający przez 72h bez przerwy deszcz. Momentami tak intensywny, że chodnikami i ulicami płyną strumienie wody sięgające kostek. Nawet na obliczu Tajów maluje się nieprzyjemne zaskoczenie, normalnie w marcu pada tu sporadycznie i nie więcej niż 40mm miesięcznie... I lokalsi i turyści trochę z nudów, a trochę żeby mieć co pokazać następnym pokoleniom robią fotki deszczu i jego druzgocących skutków czym się da.

Lekko zdesperowani i po zapoznaniu się z fatalnymi prognozami postanowiliśmy przebookować lot do HKG na najwcześniejszy możliwy i tak opuścimy Tajlandię już jutro po południu. Liczymy, że w HK i okolicznych wyspekach zgodnie z prognozami przywita nas słońce i przyjemna temperatura, a zgodnie z tym co pisaliśmy wcześniej mamy tam jeszcze kilka planów do zrealizowania.

MAK

PS. Dzis dorzuce jeszcze kilka ilustracji, w tym takze toczacej sie tu apokalipsy.
PS2. Ciekawe jak dostaniemy sie jutro na lotnisko, skoro wlasnie dowiedzialem sie od naszego resortowego kierowcy, ze jedyna droga do miasteczka jest nieprzejezdna, bo w zaglebieniu po drodze stoi woda po delikatnei mowiac uda... Wczoraj bylo po lydki...
Pozyjemy zobaczymy.

mama basia
mama basia - 2011-03-29 18:26
KOCHANI, PRZECZTALAM wszystko od a do z. mam nadzieje ze przestanie wam padac i wszystkobedzi ok. troch szkoda ze deszcz troche pokrzyzowal wam plany. mam nadzje ze majusia czuj si dobrze w tym deszczu , cluje was mocno uwazjcie n siebie.caluje was mocno, nie dajcie si utopic, bede tu zagladac , napiszcie cos po przylocie do hk. buziaki pisze troche glupio bo troche dziwny ten internet. papa

qoobson
qoobson - 2011-03-30 03:19
skadze, piszesz calkiem skladnie. widze, ze pobyt w ciechocinku udany ;) calujemy z wciaz deszczowego Ao Nang. Za dwie godziny ewakuacja.

mama basia
mama basia - 2011-03-30 14:15
haha,czyzby jakies insynuacje ukochany zieciu,cauje was mocno, odezwijci si z hk,buzi