Geoblog.pl    qoobson    Podróże    Tajlandia Indonezja VI 2009    Home sweet home

Home sweet home

Polska, Warszawa

No i jestesmy w domu

Moze zimno, moze pada, moze trzeba pomyslec o pracy i innych obowiazkach, ale dom to dom, a jak wiadomo wszedzie dobrze ale..

Stesknilismy sie za wami, wiec spodziewajcie sie telefonow w sprawach rychlych spotkan towarzyskich. Jak wczesniej zostalo napisane nie unikniecie tez pokazow fotografii, wiec zacznijcie aplikacje kofeiny ;)

Wyjazd byl niezwykle udany, a do najwiekszych plusow zaliczamy:

+ z maluchem da sie fajnie podrozowac i wyraznie sprawia mu to przyjemnosc
+ nie zrealizowalismy planow do konca i oznacza to, ze jeszcze do Indonezji wrocimy - mamy pozytywny niedosyt w tym zakresie
+ wozek przezyl wyjazd, co jest kolejnym dowodem na to, ze dokolnalismy wlasciwego wyboru, ogolnie obylo sie bez strat i uszczerbkow na zdrowiu :D

minusow w chwilowej euforii nie dostrzegamy

dzieki dla wiernych czytelnikow

obiecujemy powtorzyc projekt geoblog podczas kolejnych podrozy